nere i bott...

Ja då var det dags snart då eller?
trodde aldrig han skulle gå så långt.
Har aldrig känt mig så nedvärderad som i söndags=(
Att bli anklagad för att va våldsam på min dotter gjorde jävligt ont...
Älskar Enya å skulle aldrig kunna skada henne på nått vis, men nu får han snart folk att tro det...
Förstår inte hur man kan säga så när han vet att det absolut inte e så.
Om han tror att lögner gör saker bättre borde han verkligen tänka om, hur kan det bli bättre för Enya?
Ett oskyldigt litet barn som verkligen behöver kärlek för att kunna klara sig.
Jag är så jäkla rädd för att förlora min lilla Ängel...
vaknade iförrgår natt av att jag låg å skrek och grinade och nästan kräktes. drömde att dom tog min lilla tjej ifrån mig pga allt han hade sagt.
 har vart så jäkla ledsen hela veckan, har legat å gråtit floder,å jag har bara panik hela tiden. Är så rädd att jag aldrig mer ska få se henne. är så rädd för att dom ska lyckas ta henne från mig.
Älskar henne så otroligt mycket å skulle göra vad som helst för henne. Hur ont det än skulle göra så skulle jag det.
hon är min ögonsten, mitt allt!!! Jag hoppas hon älskar mig lika mycket tillbaka.
Sitter här i sängen å skriver å jag saknar henne bredvid mig.
 
men hade en jättemysig kväll med henne igår, vi låg å tittade på alvin och gänget,hennes favorit film.
och tillslut somnade hon på min arm bredvid mig i sängen.
så himla mysigt. saknar dig lilla ängeln min och älskar dig högre än stjärnorna <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0