ett helvete=(

ja nu var det ett tag sen sist igen,,,, Men nu har det vart för mycket... jag har flyttat från jimmy å fick ett helvete på köpet. Killar e inte det roligaste.
tycker så synd om min lilla tjej som ska få leva med detta.
han har kommit hem mitt i natten å ställt till väsen, han har vägrat ha kontakt för han anser inte att det är bra för enya. han pratar mass skit om mig till sina syskon å mor så dom oxå hatar mig nu.
dom lägger näsan i blöt utan att veta hur jag har haft det i två års tid.
 dom drar in socialen i allt vilket jag inte fattar varför dom ens ska göra.
Det är ju stackars enya som hamnar i kläm av allt!!!!
Dom rotar i mina personliga saker som jag har kvar hos jimmy som jag inte har kunnat hämta för att jag har vart sjuk i 4 veckors tid. haft feber å magsår och nu får jag en visdomstand på allt.
 Å jag har sagt så många gånger till jimmy att jag bara vill ha lugn å ro och en bra relation för Enyas skull. Jag vill inget hellre än att få må bra nån gång och att Enya ska få må bra. men istället lägger sig jimmys sida näsan i blöty å förvärrar allt så mkt mer....
 förstår inte hur dom kan göra det när dom inte brytt sig under tiden vi bodde ihop.
dom hälsade på kanske 2 ggr om året å det var när enya lr jimmy fyllde år. hans mor kom kanske någon gång mer men ofta var det inte. ändå har dom mage att prata skit om mig när dom inte vet ett dugg hur mkt jag har fått tagit emot....
 är så less alltihop just nu.. att folk inte kan lägga ner denna stridslystna smörjan, förstår dom inte hur ont det drabbar barnen!!!!!!
allt jag vill är att få ha det bra med Enya,min älskade lilla ängel.. gör så ont i mig att tänka på hur folk tänker. Hurn kan det bästa för ett barn vara att föräldrarna inte pratar med varandra? hur kan det bästa vara för ett barn att växa upp i en miljö där hon slits mellan två världar? blir så arg å ledsen!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0