fullt ös=)

Ja Enya håller igång en på dagarna. Finns inte en lugn stund nu när hon lärt sig klättra i soffan å sängen och upp på databordet=/lite våghalsig så bara. hon e underbar min lilla ängel,fast det kan va lite påfrestande...
ja vi hade lite magsjuka för några veckor sen,det var jobbigt,men det gick ju över=) sen vart det en släng av hög feber,men det gick oxå över.även det dåliga har något positivt med sig.
nu längtar vi bara efter den nya STORA soffan som vi ska få under veckan.ska bli så skönt=)
ny säng fick vi förra veckan,gôtt som fan.
sen har vi bara lite kvar att göra under veckan.
imorn blir det arvika sjukhus för att röntga mina lungor och kanske hjärtat,eller om det blir en annan dag.
på lördag blir det dop för lilla godingen Jonathan,å då får vi äntligen träffa anja å morgan igen oxå.
Får se om Enya kommer ihåg sin underbara Gudmor=) e så glad att jag valde henne,helt underbar tjej och mamma:)
Efter dopet ska jag iväg hem,å direkt på jobbet bakom baren.så kommer bli en jobbig natt. hehe. men det är det värt. snart blir det att tiitta litte på korkade BigBrother. E ju bara lite kul att sitta å störa sig på folk som gör bort sig i tv=P
sist men inte minst,lite bilder på min raraste lilla Ängel<3
sussar gottsöt i toffsarkan klä sig själv;Pkallt men kul

Kommentarer
Postat av: Anjelica

Sjukan? Det hörde jag inget om igår=S e du dålig?:(

Var jättekul att ni kom! Åh få träffa er, spec lille Enya hihi! Vad fory det går, hon har blitt så stoooor!:) synd att jag missar så mö bara:(

Din lille ängel verkar inte rädd för nö hehe!ycket fiina kort på henne:)

2012-03-25 @ 16:39:11
URL: http://bettyooop.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0