Trött

Har idag vaknat,gått upp och gjort mat.
lilla Enya käkade maten med racer fart och sen var det dags att skrika lite=P
Gick upp ur sängen och telefonen ringde.
det var mor/mormor som ringde och sa jag hade post.
så vi tog en sväng till henne,öppnade brevet och där stod det att jag måste förnya min ADR =(
mindre kul,det kostar ju pengar=/
tog en kopp kaffe, Enya lekte för fullt.så mycket att det tog en halv minut för henne att somna när jag satte henne i bilstolen. hehe. så nu ligger hon i sin säng å sover för fulla muggar, snacka om trött.
men gudars vad söt hon är när hon sover. Min lilla ängel.
4 månader gammal
....så nu sitter jag här för mig själv å funderar på om jag ska orka gräva mig ner i mina kartonger å få ordning på det.
men det blir nog en annan dag när jag mår lite bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0